dimecres, 15 de juny del 2011

Visita al Museu Marítim de Barcelona

Dimarts:

Avui hem anat de visita al Museu Marítim de Barcelona. La visita ha estat molt bé, perquè hem aprés moltes coses. Varem fet tres tallers:

- La construcció del món: Una noia ens va explicar com es veia el món i com se l’imaginaven els Europeus, del segle XIV i els Grecs. Desprès ens varem dividir en els grups de síntesi, i desprès varem explicar el que Ens havia tocat. Nosaltres varem estudiar un globus terraqui, dels grecs, i els hi varem explicar als companys per que tenia algunes de les característiques.

- Viatges mar enllà: En aquest taller, ens van explicar la història dels viatges i de la navegació. Primer, diferents tipus d’equipatges, i després algunes característiques, dels transatlàntics, i de les drassanes de Barcelona

- Planetari: Un noi, ens va explicar algunes característiques de la Terra, sobre com mesurar la longitud i la latitud… Per acabar, varem entrar en un planetari, on varem seure i amb unes projeccions ens va ensenyar, com s’orientaven antigament. També ens va passar una petita peli sobre coets i viatges a l’espai.


Martes:

Hoy hemos ido de visita al Museo Marítimo de Barcelona. La visita ha estado muy bien, porque hemos aprendido muchas cosas. Hicimos tres talleres:

- La construcción del mundo: Una chica nos explicó cómo se veía el mundo y cómo se lo imaginaban los Europeos, del siglo XIV y los Griegos. Después nos dividimos en los grupos de síntesis, y después de observarlo, explicamos lo que nos había tocado. Nosotros estudiamos un globo terráqueo, de los griegos, y les explicamos a los compañeros por que tenía algunas de sus características especiales, como por que era más pequeña, o solo veíamos algunas partes de África o de Asia, i los otros nos explicaron sus objetos.

- Viajes más alla del mar: En este taller, nos explicaron la historia de los viajes y de la navegación. Primero, diferentes tipos de equipajes, y luego algunas características, los transatlánticos, y de los astilleros de Barcelona

- Planetario: Un chico, nos explicó algunas características de la Tierra, sobre cómo medir la longitud y la latitud ... Para terminar, entramos en un planetario, donde pudimos sentar y con unas proyecciones nos enseñó, como se orientaban antiguamente. También nos pasó una pequeña película sobre cohetes y viajes al espacio.


Mardi:

Aujourd'hui, nous sommes allés au Musée Maritime de Barcelone où nous avons appris beaucoup.
Nous avons trois ateliers: La construction du monde, le Planétarium, et Voyage à l'étranger.