skip to main
|
skip to sidebar
Benvinguts al vostre Blog!!!
AQUEST SERÀ EL NOSTRE DIARI DE NAVEGACIÓ.
DURANT TOTA LA SETMANA ANIREM EXPLICANT-VOS TOTES LES NOSTRES EXPERIÈNCIES SOBRE EL CRÈDIT DE SÍNTESI DE 2n D'ESO DE L'IES LLAVANERES.
ESPEREM QUE US AGRADI!!
Amb la tecnologia de
Blogger
.
Arxiu del Blog
▼
2011
(55)
▼
de juny
(55)
Dijous 16
Port Balis: Regata
L'institut
Visita al museu marítim de Barcelona
Dia a l'institut
Regata al Port Balís
dijous
REGATA I PLATJA
5 dia
Per problemes tecnics no ho em pogut entregar el d...
Dijous 16/6/2011
Dijous 16
Dimecres
Artataqueres
DIMECRES 15-6-11
Dimecres 15
Dimecres
TROBADES I TREBALLS
Setmana de síntesi
Dimarts 14
4 dia
3 dia
dia 3
2 dia
1 dia
dimecres 15/6/2011
dimars 14/6/2011
divendres 10/6/2011
1 dia
2 diahttp://www.blogger.com/img/blank.gif
DIMARTS [visita al mmb]
Diumenge 12
DIVENDRES [inici del crédit]
Visita al Museu Marítim de Barcelona
divendres 10
un dia entretingut, quin riure
DIMARTS 14-6-11
Dimarts
Dilluns
DIMARTS 14-6-11
Excursió al Museu Marítim de Barcelona
dijous 9
Avui ha sigut un dia "especial"
Diumenge
Primera trobada
Divendres
Dijous
Divendres 10-6-11
Divendres 10-6-11
Ja hem començat!
El primer dia
El crèdit
Inici del Treball de Síntesi
Primer dia.
Diaris
Veles i vents
El Quadern de Bitàcola de 2n D'ESO de l'Institut Llavaneres
divendres, 10 de juny del 2011
El crèdit
Avui a classe em estat fent el crèdit. No ens em mogut de les aules.
Ens em repartit la feina, entre els membres del grup.
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Introducció
Normes Generals
Etiquetes
12 grupo
(6)
g5
(5)
grup 1
(3)
grup 10
(7)
grup 11
(4)
grup 3
(6)
Grup 4
(4)
Grup 6
(6)
Grup 8
(4)
grup 9 the best
(4)
grup13
(1)
grup2
(3)
prof.
(1)