El dijous per la tarda ens vam organitzar per grups i ens van explicar com teniem que fer el credit de sintesí i algunes de les assignatures (Matemàtiques, Naturals, Tecnologia, Castella, Anglès i Català). Quan ens van acabar de explicar cada assignatura vam començar a fer la carta naútica.
El Quadern de Bitàcola de 2n D'ESO de l'Institut Llavaneres