dimecres, 15 de juny del 2011

Artataqueres

Avui hem finalitzat les activitats d’escriure al dossier a classe, al principie m treballat i desprès ens em repenjat bastant aparti del 2n. pati.

Hem anat a casa la Gisela i em arribat bastant tard, perquè la puntualitat no és el nostre fort totes em arribat entre 15 o 30 min. tard en el lloc de trobada.

Com sempre fem les coses al revés hem començat berenant, i banyar-nos a la piscina (tot i això, hem fet un avanç del collage, si no, no podíem anar a la piscina). Desprès de fer el tonto, fotos, trucades a gent, buscar una arracada i ensenyar a escriure a la germana petita de la Gisela amb la Blackberry, em decidit que era hora de tornar a la feina. La Julita ha tingut la “genial” idea de fer el collage en plan manualitat total, ha sigut molt divertit. Hem pintat amb pintura, fet merderades amb la cola, aigua i paper, amb un tros de globus i escuradents… Al finalitzar la tarda s’ha començat el Power poin. Amb la nostra gran peculiaritat, com sempre, hi ha agut algun altra que enfado. Però sempre acabem rient, amb un bon record del dia i demà a fer una embranzida, ja que hem de finalitzar-ho tot.

En tots els textos posa que no treballem paro estem fent uns treballs,…. Que tela, tela marinera.


Hoy hemos finalizado las actividades de escribir en el dossier en clase, el principio emos trabajado y después nos hemos hecho bastante el vago apartir del 2º patio.

Hemos ido a casa de Gisela y hemos llegado bastante tarde, porque la puntualidad no es nuestro fuerte, todas hemos llegado entre 15 o 30 min. tarde en el lugar de encuentro.


Como siempre hacemos las cosas al revés hemos empezado merendando, y a bañarnos en la piscina (sin embargo, hemos hecho un avance del collage, si no, no podíamos ir a la piscina). Después de hacer el tonto, fotos, llamadas a gente, buscar un pendiente y enseñar a escribir a la hermana pequeña de Gisela con la Blackberry, hemos decidido que era hora de volver al trabajo. La Julita tuvo la "genial" idea de hacer el collage en plan manualidad total, ha sido muy divertido. Hemos pintado con pintura, hecho guarradas con la cola, agua y papel, con un trozo de globo y palillo ... Al finalizar la tarde ha empezado el Power Poinar. Con nuestra gran peculiaridad, como siempre, ha habido algún que otro enfado. Pero siempre acabamos riendo, con un buen recuerdo del día y mañana a hacer el último sacrificio y a finalizar todo el trabajo.


En todos los textos pone que no trabajamos pero estamos haciendo unos trabajos, .... Que madre mia.

Nous aujourd'hui nous avons eu un grand temps jouer avec elle, je gisela sœur faitcollage, nous avons eu quelques tout en colère, mais comme d'habitude bien fini