dimecres, 15 de juny del 2011

1 dia

Dijous a la tarda ens organitzem per grups i ens van explicar com fer el crèdit de síntesi i algunes assignatures. Quan ens van acabar d'explicar cada assignatura vam començar a fer la carta nàutica.

El jueves por la tarde nos organizamos por grupos y nos explicaron cómo hacer el crédito de síntesis y algunas asignatures. Cuando nos acabaron de explicar cada asignatura empezamos a hacer la carta naútica.

Jeudi après-midi, nous organisons en groupes et a expliqué comment faire résumé de crédit et de certains sujets. Lorsque nous avons manqué d'expliquer chaque sujet a commencé à faire la liste.