El divendres 10 de juny, ens vam quedar a l’institut fent el crèdit. Ens vam repartir la feina de les diferents assignatures. Ens vam organitzar les coses que teníem que buscar a l’ordinador, i vam anar a la biblioteca a consultar els dubtes. També vam anar a informàtica a veure com es feia el bloc. El Enrique i la Maribel ens van ajudar a obrir una compte de gmail, i poder fer l’activitat.
Le vendredi 10 Juin, nous sommes rester au collège faire le travail de crédit. Nous avons partager le travail des différents sujets. Nous avons eu à organiser les choses pour l'ordinateur et est allé à la bibliothèque pour résoudre les doutes. Nous sommes allé a la classe d’informatique pour voir comment se fait le bloc. Enrique et Maribel nous on aidé à ouvrir un compte gmail, pour faire l'activité.