dimecres, 15 de juny del 2011

Setmana de síntesi

CATALÀ

DISTRIBUCIÓ DEL GRUP:

Erik: - Llengua castellana i literatura.

Adrián: - Ciències naturals i tecnologia.

Ingvar: - Ciències socials.

Albert: - Llengua anglesa i matemàtiques.

Pol: - Llengua catalana i visual i plàstica.

Mapa: Adrián, Ingvar i Pol.

HORARIS

DIJOUS 9:

Ens vem distribuir què feia cada persona.

DIVENDRES 10:

Cadascú feia el que li tocava i, vem acabar el mapa.

Els que no acabavem la feina, ho teniem que acabar el cap de setmana.

DILLUNS 13:

Vem intentar quedar, però no vem poder per assumptes familiars.

DIMARTS 14:

Ens trobem a l’institut per fer l’excurció i aclarim tots els dubtes, aquell dia no podiem quedar perquè teniem feina, i vem quedar el dia següent per fer la feina a casa de l’Albert.

DIMECRES 15:

Tot hi que el dimarts vem quedar per fer el Power point avui, dimecres, a casa de l’Albert i, en Pol ha portat l’ordinador a l’institut i, ja l’hem pogut acabar.


DIJOUS 16:





CASTELLANO